Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2011

Ο καλός ύπνος εξαρτάται από την καλή διατροφή!

    Το Στ΄1 έκανε μια έρευνα στο σχολείο, και ρώτησε τα παιδιά από την Τρίτη μέχρι την Έκτη δημοτικού για να δει τι τρώνε για βραδινό και τι ώρα κοιμούνται.





   Πριν πάμε για ύπνο πρέπει να τρώμε με μετρο. Δηλαδή 3 - 4 ώρες πριν. Οι καλές τροφές για τον ύπνο είναι το λάχανο, το βερίκοκο, η βρώμη, το ροδάκινο, το μήλο, το λάδι, τα δημητριακά. Αυτά που δεν πρέπει να τρώμε είναι το αλάτι, το κάρυ και γενικά τα μπαχαρικά. Επίσης δεν  είναι καλή η κατανάλωση ποτών, γιατί θα έχετε αϋπνίες. Προτιμήστε τροφές πλούσιες σε βιταμίνες και όχι σε λιπαρά.

 








Αλέξανδρος, Νικόλας, Φώτης, Χρήστος,
Ανδρέας, Αντώνης,Μαριγκλέν, Μαριλέττα,
Άννα - Μαρία, Ελένη Κ, Ελένη Γ, Θεοδώρα,Νόρα


1 σχόλιο:

  1. Είναι σημαντική η διατροφή σε όλους τους τομείς της ζωής μας.Αλλωστε δεν είναι τυχαία η έκφραση "Είμαστε ότι τρώμε".Ωραίες και οι 5 αναρτήσεις:Υγεία-Διατροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή